De bullet journal methode is een populaire methode om te plannen in een notitieboek. Maar hoe werkt de bullet journal methode eigenlijk precies en hoe begin je ermee? Ik leg het je uit!
Planning
Bekijk de nieuwste artikelen over het maken van een goede en effectieve planning, en ga zelf ook aan de slag met je planning maken!
Een bullet journal jaarplanning maken: 5 tips
Maak jij gebruik van de bullet journal methode en wil je aan de slag met een jaarplanning? Maar weet je niet goed hoe je dit slim kunt aanpakken? Dan ben je hier aan het juiste adres! Ik help je stap voor stap met het maken van jouw bullet journal jaarplanning.
Jaarplanning maken in 6 stappen (+ gratis werkboek als voorbeeld)
In één jaar kun je ontzettend veel bereiken, meer dan je vaak inschat. Een jaarplanning maken helpt je om bewust bezig te zijn met wat je wilt bereiken een jaar, waardoor je overzicht creëert en je doelen kunt behalen! In deze blog lees je waarom een jaarplan maken waardevol is, wat de stappen zijn én er zit een gratis werkboek bij wat je als voorbeeld jaarplan kunt gebruiken!
Zo plan ik mijn dag in 5 stappen
Je dag plannen, hoe doe je dat?! Ik heb hier al verschillende blogartikelen over geschreven, maar ik krijg regelmatig de vraag hoe ik het tegenwoordig precies aanpak. Daarom neem ik je je in dit blogartikel mee in het proces van het maken van mijn dagplanning.
Een weekplanning voor het eten maken: zo doe je dat!
Wil jij aan de slag met een weekplanning voor het eten? In dit blogartikel deel ik hoe je dit het beste kunt aanpakken, zodat je tijd, geld en voedsel bespaart.
5 fouten die ik maakte bij het planning maken (+ hoe ik het nu aanpak!)
Fouten maken is menselijk. En fouten maken is héél leerzaam. Je weet dan namelijk hoe je iets in de toekomst niét wilt aanpakken. Ik deel vandaag met je welke dingen ik eerst deed bij het planning maken, die ik nu als ‘fout’ bestempel en niet meer zo zou aanpakken.
Beter leren plannen en organiseren met deze 8 tips
Wil je graag beter leren plannen en organiseren, maar weet je niet zo goed hoe je dit aan kunt pakken? In dit blogartikel deel ik mijn 8 tips om beter te leren plannen en organiseren.
Elke week planmatig werken in 6 stappen (+ tips)
Door planmatig werken zorg je ervoor dat je precies weet wat je wilt doen op welk moment. En dat is de eerste stap naar het daadwerkelijk uitvoeren ervan! Ik deel mijn planmatig werken tips en neem je mee in hoe ik mijn week voorbereid, zodat ik altijd weet wat ik wanneer wil gaan doen.